+Follow | Dashboard
Yatt's
Diary About Board Links
Sunday 27 May 2012


Assalamualaikum


Cuti sekolah kembali lagi, ewahhh dah macam promoter Sogo pulak aku ni. Hehe so apa plan cuti sekolah korang? Bercuti atau terbongkang depn tv duapulohpatjam atau mencari sumber rezeki di KFC hehe tkde kena mengena rasanya. Tak kesah lah apa plan korang cuti sekolah ni yang penting korang lakukan aktiviti yang berfaedah ye. 

So ada masa yang terluang ni aku nak rajin rajinkan jari aku menaip hehe. Ohh yeahhh, aku lupa nak cerita pasal semalam. Alahhh yang semalam tu hee, biasa cuti sekolah mesti tk lari dari kenduri kawen, kenduri potong jambul, tunang dll. So semalam cousin aku tunang, hee excited tk aku? Tak pun sebenarnya haha. Tapi aku macam terkejut lah sebab tiba tiba je dia decided nak tunang, orang yang sebok bercinta tk tunang tunang pun. Tapi overall aku memang suka cara dia, low profile gilaa. 

Againnn congratz akak, I hope your relationship will be last longer sampai ke anak cucu cicit miut dan sebagainya :')










Orangeee yuu tema dia heheh, Iloikeeeeee kak. Tahniah ye sayanggg :')







Older Post | Newer Post