+Follow | Dashboard
Yatt's
Diary About Board Links
Wednesday 4 April 2012
Assalamualaikum


Pertama sekali aku nak ucapkan bebanyak terima kasih pada yang tak putus putus bagi aku semangat and so on. Thanks guys, korang awesomee gilaaa!
Rasanya korang dah boleh teka kott pasal apa aku post tittle macam ni. Haihh macam ni cerita nya. Selasa semalam around pukul 10.15 p.m gitu aku baru lepas balik daripada class fotografi dekat Taman U then dayah terus hantar aku balik. As usual lah, dia tanya


Dayah : Mok, kau nak makan tak?
Me : Alahh malas ahh, nnti bpk aku bising lah balek lewat
Dayah : Babe berenti petronas jeni beli roti ke apa
Me : Next time lah, balek balek *masa ni baru lepas Petronas orkid

Pastu kitorang pon teroskan lah perjalanan sampai lah dekat simpang nak masuk rumah aku tu, as usual kitorang punya kereta belah kiri lah kan. So masa nak masuk simpang tu tetiba ada satu motor takde lampu rempuh kitorang dari belah kiri. Bayangkann pleasee! Wehh, kalau tak reti bawak moto pergi lah blaja dekat Intensif * promote ni. Apa ke banggang nya kau, dahla takde lampu depan, tak pakai helmet, naik 3 orang satu motor, tak bawak IC, takde lesen. Memangg pakej siottt! Ahh damn gila, aku memang tak boleh nak cakap apa lah kan. Memang sahsah salah kau lah bodoh. Lantak kau lah tu nak putus jari ke peha terbelah nampak daging ke mati ke apa ke itu bukan urusan kitorang. Tapi memang damn gila lah sebab kau takde bayar ganti rugi pon, tapi aku puas lah sebab korang terima balasannya jugak kan. Tapi memang tak bole blah lah, drama korang memang menjadi dho! Superbbb. Nahh korang tengok sendiri lah apa yang terjadi dekat katak hijau Dayah ye =.='




Sedihnyooo lahai sportrim baru



Lantak lah selipar kau chaaaaa



Around 12.30 a.m dekat Balai Polis Daerah Nusajaya



Tadi pergi melawat kereta ni dekat produa, lahaiii sedih


P/s : Kalau kita bawak hati hati di jalan raya pon kalau kenderaan lain yang banggang langgar accident jugak kan. Moralnya semua benda yang berlaku ada hikmahnya der. Be strong bebeh.






Older Post | Newer Post