+Follow | Dashboard
Yatt's
Diary About Board Links
Tuesday 3 April 2012

Assalamualaikum


Hahahaha belum belum lagi dah gelak. Okey harini aku nak cerita pasal kawan, alahh boring je. Kalau blog mesti pasal kawan kan. Ehh tapi dah lumrah, kalau aku dah kawen memang aku cerita pasal kawen jelah. Here some of the picture, check this out yeahh : 



Masa ni singgah makan dekat restoran kecil tepi jalan lepas dah sampai Kuala Lumpur



Tengoklah tu ala ala omelnyaa Eda hehe. Masa ni dekat Pusat Sains kan, hembus je haha



Ya Allah rindunyaa dekat diorang, bila lah agaknya dapat sama sama macam ni lagi?
Eda, Kyna, Ainaa, Raja, Farah, Iqah salam rindu untuk korang semua :(



Kelas 3A dalam ingatanku, hmm with the lovely teacher Pn Hjh Khadijah :*



Shara & Mimi, manalah korang sekarang ye? Stay pretty babe, yang sorang dah nak kawen dah :)



Pesta Permainan masa ni, jalan kaki pakai baju duyung haha



Muka sucii siottt semua :)



Satu je aku nak cakap, muka kau dari dulu sampai sekarang tak berubah hehe :)



BieeeEfffEfff yemma, walaupun korang tak anggap macam tu tapi aku akan anggap sampai bilabila



Jamuan last Pesta Permainan, walaupun kalah tapi puas hehe ketawa jahat



Banyak lagi sebenarnya yang aku nak post, tapi bahu aku dah lenguh haha. Korang ohh korang, korang rindu aku tak? Dalam bahasa sedapnya rindu sekolah tak? Sumpahh nak sekolah lagi especially masa tahun 2009, nak 2009 je selamanya Peace :)






Actually vid ni takde kena mengena pun dengan tittle dan gambar gambar di atas, tapii benda ni berlaku dekat diri aku, maafkan aku HS.



P/s : Hargailah rakan anda sebelum terlambat andd perasan tak tajuk aku tak bersesuaian langsung dengan cerita haha.




Older Post | Newer Post